مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 23:072022-09-04سياسي

برنامه فرهنگی اجتماعی ساحل اجرا می شود/سند شورای فرهنگ عمومی استان ها حجت است


دبیر شورای فرهنگی عمومی کشور با اشاره به اینکه گاها در حوزه حجاب کم کاری نه ندانم کاری شده است، گفت: برنامه فرهنگی اجتماعی ساحل به دنبال آزادسازی سواحل و حریم آن از دست اندازی های دولتی و خصوصی و خصولتی دولتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سید مجید امامی، دبیر شورای فرهنگی عمومی کشور یکشنبه شب در نشست خبری با خبرنگاران در زنجان اظهار کرد: برای اینکه به اعضای شورای فرهنگ عمومی روزمرگی دست ندهد، از طریق نوآوری، ایده پردازی، تقویت مرکز رصد فرهنگی کشور، تقویت اداری دبیرخانه ها و زیست بوم گرایی و نگاه تمرکز زدا کارها را دنبال می کنیم.

دبیر شورای فرهنگی عمومی کشور با اشاره به اینکه نگاه تمرکز زدا به شورای فرهنگ عمومی در استان ها نشان می دهد سند شورای فرهنگ عمومی استان ها برای همه حجت است، خاطرنشان کرد: خوشحال هستیم که برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی در زنجان یک کار مورد اجماع و توجه جدی است.

وی تصریح کرد: ویژگی شورای فرهنگ عمومی این است که حاکمیت، دولت و مردم را کنار هم می آورد البته در آیین نامه جدید شورای فرهنگ عمومی برای تقویت بُعد مردمی، تعداد اعضای حقیقی شورا افزایش و تعداد اعضای حقوقی کاهش پیدا خواهد کرد.

امامی با بیان اینکه شورا با رصد به موقع تغییرات فرهنگی نباید اجازه دهد شکاف بین فرهنگ عمومی و رسمی در کشور ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه فرهنگی اجتماعی ساحل اجرا می شود/سند شورای فرهنگ عمومی استان ها حجت است

برنامه فرهنگی اجتماعی ساحل اجرا می شود/سند شورای فرهنگ عمومی استان ها حجت است