مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 07:372022-09-05دانش

ارائه بسته فرهنگی به دانشجویان و اساتید دانشگاه شهید بهشتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،سعداله نصیری قیداری، رییس دانشگاه شهید بهشتی با تشریح عملکرد این دانشگاه در حوزه فرهنگی و اجتماعی گفت: - رییس دانشگاه شهید بهشتی از تهیه ی بسته ی فرهنگی در دانشگاه شهید بهشتی برای دانشجویان و اساتید خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،سعداله نصیری قیداری، رییس دانشگاه شهید بهشتی با تشریح عملکرد این دانشگاه در حوزه فرهنگی و اجتماعی گفت: معاونت فرهنگی ، بسته ی فرهنگی بسیار جالبی که نیازمند کار تخصصی مداوم و شامل جریان های محتوایی، فناوری، دانشجویی و انگیزشی است برای استفاده ی اساتید و دانشجویان آماده کرده اند.

وی افزود: در این طرح با استفاده از هوش مصنوعی برای تک تک دانشجویان پرونده ی فرهنگی تهیه و تدوین شده و هر اقدامی که دانشجو در حوزه ی فرهنگ انجام می دهد در آن ثبت می شود.

رییس دانشگاه شهیدبهشتی خاطرنشان کرد: مشابه این اقدام برای اساتید هم طراحی و 53 مورد فعالیت فرهنگی برایشان احصاء و امتیازبندی شده است تا بتوانیم در کنار وظایف آموزشی و پژوهشی موظف، فعالیت های فرهنگی تعریف و کمّی شده ای را هم برای ایشان به عنوان وظیفه تعریف کنیم تا در ارتقاء خود بر اساس آن ها ارزیابی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه بسته فرهنگی به دانشجویان و اساتید دانشگاه شهید بهشتی

ارائه بسته فرهنگی به دانشجویان و اساتید دانشگاه شهید بهشتی