مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 09:072022-09-05اقتصادي

11 هزار مترمربع ساخت و ساز غیرمجاز در ورامین تخریب شد


در راستای حفظ اراضی کشاورزی شهرستان بیش از 11 هزار و 500 مترمربع ساخت و ساز غیر مجاز در بخش جوادآباد ورامین تخریب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، محسن بناییان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ورامین در جمع خبرنگاران در خصوص تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی بخش جواد آباد اظهار کرد: نظر به دستورات اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و برخورد قاطع با تغییر کاربری های غیرمجاز اراضی کشاورزی این تخریب ها انجام می شود.

وی گفت: مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ورامین در راستای وظایف خود و دستورات صادره از سوی رییس دستگاه قضایی بخش جوادآباد در اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حقوقی کشور با حضور ماموران دستگاههای امنیتی و نظامی و مسوولان جهاد کشاورزی شهرستان نسبت به تخریب احکام صادره اقدام شد.

  مدیر جهاد کشاورزی ورامین افزود: در این راستا نسبت به قلع و قمع 15 مورد به مساحت 11 هزار و 500 متر مربع ساخت و سازهای غیرمجاز شامل دیوارکشی، پی کنی، بنا، تفکیک در اراضی کشاورزی روستاهای یوسف آباد و ایجدان از توابع بخش جوادآباد شهرستان ورامین آزادسازی شد.

بناییان تاکید کرد: از شهروندان می خواهم بدون استعلام از جهاد کشاورزی شهرستان به هیچ عنوان اقدام به خرید باغچه با باغ که تازه تفکیک شده نکنند زیرا خط قرمز مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان تغییر کاربری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 هزار مترمربع ساخت و ساز غیرمجاز در ورامین تخریب شد

11 هزار مترمربع ساخت و ساز غیرمجاز در ورامین تخریب شد