مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 09:072022-09-05ورزشي

قربانی: هم افزایی وزارت و کمیته مهم است/باید روی رشته های پایه سرمایه گذاری کنیم


مشاور عالی رییس کمیته ملی المپیک گفت: ما ظرفیت های خوبی در ورزش داریم و باید روی رشته های پایه هم سرمایه گذاری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مرتضی قربانی در خصوص مهم ترین اهداف و برنامه های ورزش کشور در دوره جدید در تمام رشته های ورزشی در کشور داریم که باید از آنها به بهترین نحوه ممکن استفاده کنیم.

ایجاد فرصت برای ورزش هایی که کمتر مورد توجه رسانه ای هستند در کشوری که نیمی از جمعیت ان جوان هستند و می توانند در این ورزش ها استعداد بخود را شکوفا کنند، فقط نباید به توصیه خلاصه شود و باید عمل کرد.

رییس فدراسیون تیراندازی تاکید کرد: باید در مسیر توسعه ورزش قهرمانی علاوه بر حمایت های دولت محترم از ظرفیت های مختلف کشور از جمله مجلس شورای اسلامی  نیز استفاده کرد تا موقعیتی ایجاد شود که قهرمانان ما بتوانند در بهترین شرایط در المپیک، بازی های آسیایی و مسابقات مختلف جهانی بدرخشند و پرچم ایران را به اهتزاز در آوردند.

خوشبختانه دولت محترم با ابلاغ سند تحول، چرخش مورد انتظار را در ورزش تبیین کرده است و باید برای اجرای این سند اهتمام کنیم .

وی با اشاره به جایگاه ورزش بانوان در کشور گفت: دختران و بانوان ورزشکار ایرانی همواره در میادین مختلف ورزشی با حفظ شان و جایگاه یک بانوی مسلمان با حفظ حجاب اسلامی، درخشیدند و بارها پرچم ایران را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قربانی: هم افزایی وزارت و کمیته مهم است/باید روی رشته های پایه سرمایه گذاری کنیم

قربانی: هم افزایی وزارت و کمیته مهم است/باید روی رشته های پایه سرمایه گذاری کنیم