مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 09:322022-09-05پزشكي

تمام امکانات بهداشتی در مرزها مستقر شده


معاون امور بهداشتی وزیر بهداشت از فراهم کردن تمام امکانات بهداشتی برای خدمات رسانی به زوار در مرزهای کشور خبر داد و افزود: با همکاری وزارت بهداشت کشور عراق هم امکاناتی در این کشور برای زوار فراهم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر کمال حیدری در سفر به کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آمادگی کامل حوزه بهداشت و درمان جهت خدمات رسانی به زوار در ایام اربعین، گفت: خوشبختانه تمام امکانات لازم در این زمینه در مرزها فراهم شده است.

وی از آماده باش دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در ایام اربعین خبر داد و افزود: آماده باش دانشگاه هایی که در مسیر تردد زوار هستند، ویژه تر خواهد بود.

حیدری با اشاره به فعالیت شبانه روزی مراکز خدمات بهداشتی و درمانی در طول مسیر تردد زوار، گفت: همچنین پایگاه های اورژانس در تمام مسیرهای منتهی به مرزها مستقر شده و در حالت آماده باش ویژه قرار دارند.

وی از استقرار برخی امکانات بهداشتی و درمانی در کشور عراق با همکاری وزارت بهداشت این کشور خبر داد و افزود: با همکاری صورت گرفته در مسیر نجف تا کربلا به فاصله هر 100 عمود، یک پایگاه هلال احمر برای خدمات رسانی در حوزه بهداشت و درمان مستقر شده است.

حیدری گفت: همچنین موکب هایی در شهرهای نجف و کربلا توسط ایرانیان برای خدمات رسانی در حوزه بهداشت و درمان برپا شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام امکانات بهداشتی در مرزها مستقر شده

تمام امکانات بهداشتی در مرزها مستقر شده