مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 10:022022-09-05اقتصادي

خبرهای خوش برای شهروندان صنعتی ترین منطقه تهران/ راه اندازی بازار بزرگ قطعات خودرو


شهردار منطقه 21 تهران توضیحاتی درباره راه اندازی بزرگ ترین بازار قطعات خودرو، اصلاح اساسی بزرگراه های فتح، متوسلیان و لشکری، طرح های توسعه محلی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، حسین کاشانی پور شهردار منطقه 21 تهران در نشست خبری اظهار داشت: هدف گذاری ما در شهر با رویکرد شهر آباد و پیشرو و شهروند مکرم و برخوردار است بر همین اساس برنامه ریزی هایی صورت گرفته و اجرایی شده است.

وی افزود: از 20 آبان سال گذشته که مسؤولیت شهرداری منطقه 21 را پذیرفتم نظرسنجی هایی از مردم منطقه جهت احصاء نیازهای آنها انجام دادیم و مشخص شد حمل و نقل عمومی نخستین دغدغه اهالی منطقه از مدیران شهری است.

شهردار منطقه 21 تهران با اشاره به تأکیدات علیرضا زاکانی شهردار تهران گفت: تلاش جهت اعتلای دینی و هویت اسلامی ـ ایرانی، مشارکت جویی از مردم به ویژه نخبگان، کاهش فقر و فاصله طبقاتی، مبارزه ساختارمند با فساد و شناسایی منابع پایدار شهری از موضوعات مهمی است که مدنظر قرار گرفته است.

کاشانی پور با اشاره به اینکه نهایی شدن کارهای بر زمین مانده از برنامه های مدنظر بوده است، گفت: بر همین اساس بزرگراه متوسلیان و سه راه باغستان که از سال 98 آغاز شده بود و در سال 1400 کمتر از 50 درصد پیشرفت داشت و به عبارتی 20 ماه متوقف مانده بود با جذب اعتبار 4 لاین آن در اسفند سال پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهای خوش برای شهروندان صنعتی ترین منطقه تهران/ راه اندازی بازار بزرگ قطعات خودرو

خبرهای خوش برای شهروندان صنعتی ترین منطقه تهران/ راه اندازی بازار بزرگ قطعات خودرو