مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 10:372022-09-05اجتماعي

احتمال جاری شدن سیلاب های محلی در مازندران


مدیرکل هواشناسی مازندران با هشدار احتمال جاری شدن روان آب محلی و نقطه ای، گفت: از عصر امروز تا اواخر روز شنبه 19 شهریور ماه شاهد وزش باد نسبتا شدید، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سیدمحمدرضا رضوی مدیرکل هواشناسی مازندران درباره آخرین وضعیت جوی استان، اظهار کرد: براساس هشدار سطح زرد هواشناسی با شکل گیری جریانات خنک و مرطوب شمالی همراه با عبور موج تراز میانی جو از عصر دوشنبه 14 تا اواخر روز شنبه 19 شهریور ماه شاهد وزش باد نسبتا شدید، کاهش دما، رگبار باران و رعدوبرق پراکنده هستیم.

وی با هشدار احتمال جاری شدن روان آب محلی و نقطه ای، افزود: همچنین اختلال تردد و احتمال صاعقه از مخاطرات این سامانه بارشی محسوب می شود.

مدیرکل هواشناسی مازندران با تاکید بر پرهیز از اتراق و چرای دام در کنار رودخانه ها و ارتفاعات استان، گفت: احتیاط در فعالیت های کوهنوردی، تسریع در برداشت شالیزارهای برنج و انتقال به مکان های مسقف مورد تاکید است.

همچنین اداره مدیریت بحران نیز در اطلاعیه ای درباره پیش بینی هواشناسی مازندران مبنی بر ورود و استقرار جریانات خنک شمالی از شامگاه دوشنبه و فعالیت آن تا پایان هفته را که با کاهش دما، وقوع رگبار باران، رعدو برق پراکنده پیامد احتمالی ایجاد روان آب، نیز با توجه به پیش بینی وقوع صاعقه زمان صعود به ارتفاعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال جاری شدن سیلاب های محلی در مازندران

احتمال جاری شدن سیلاب های محلی در مازندران