مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 11:022022-09-05اقتصادي

برگزاری نمایشگاه بین المللی ایفا 2022 با حضور شرکت ایده آل نگار خاورمیانه


مدیر محصول شرکت ایده آل نگار خاورمیانه گفت: شرکت ایده آل نگار خاورمیانه تولید کننده محصولات لوازم خانگی در نمایشگاه ایفا 2022 که در برلین برگزار می شود حضور خواهد داشت و محصولات خود را به نمایش می گذارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مهدی حیدری با اشاره به برگزاری نمایشگاه ایفا گفت: نمایشگاه ایفا 2022IFA) 2022) شاهد حضور بزرگترین فعالین لوازم خانگی و الکترونیکی مصرفی است که از 11 الی 15 شهریورماه برگزار خواهد شد.

مدیر محصول شرکت ایده آل نگار خاورمیانه ادامه داد: قرار است این نمایشگاه میزبان بازدید کنندگان و جدیدترین دستاوردهای غول های فناوری و لوازم خانگی در شهر برلین آلمان باشد؛ شهری که نه تنها پایتخت بزرگترین بازار مصرفی اروپا به شمار می آید بلکه به عنوان یک مرکز رسانه ای اروپایی نیز تکامل یافته است.

وی عنوان کرد: نمایشگاه IFA یک رویداد برای نمایش لوازم الکترونیکی و مصرفی است که هر ساله در کشور آلمان برگزار می شود و علاقه مندان از سراسر دنیا برای بازدید آخرین دستاوردهای شرکت های لوازم خانگی و فناوری، به این نمایشگاه می آیند و بسیاری از برندهای پیشرو در دنیا از قبل متعهد به شرکت در این نمایشگاه شده اند.

این مسئول اظهار کرد: نمایشگاه های بین المللی، تمام ابزارهای بازاریابی با عملکرد بالا را به تولیدکنندگان ارائه می دهند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه بین المللی ایفا 2022 با حضور شرکت ایده آل نگار خاورمیانه

برگزاری نمایشگاه بین المللی ایفا 2022 با حضور شرکت ایده آل نگار خاورمیانه