مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 11:172022-09-05فناوري

نصب اپلیکیشن های گوگل پلی برای کابران ایرانی سخت تر می شود؟


طی روزهای گذشته تعدادی از کاربران ایرانی اعلام کرده اند که نمی توانند اپلیکشن های مورد نیاز خود را از گوگل پلی دانلود و نصب کنند و این سوال بوجود آمده که آیا گوگل پلی قصد دارد محدودیت های جدیدی را اعمال کند؟ - طی روزهای گذشته تعدادی از کاربران ایرانی اعلام کرده اند که نمی توانند اپلیکشن های مورد نیاز خود را از گوگل پلی دانلود و نصب کنند و این سوال بوجود آمده که آیا گوگل پلی قصد دارد محدودیت های جدیدی را اعمال کند؟ برخی شواهد بر این دلالت دارند که گوکل پلی نحوه شناسایی کشور کاربر را از آی پی به فعالیت های حساب کاربری تغییر داده و سبب شده است کاربرهای بسیاری از ایران، کوبا و روسیه نتوانند هیچ اپلیکیشنی را از گوگل پلی نصب کنند.

در گذشته هم نصب تعداد خیلی کمی از اپلیکیشن ها در ایران محدود بود که با پاک کردن کَش گوگل پلی و تغییر آی پی مشکل حل می شد، ‏اما حالا چنانچه کشور کاربر از طریق حساب کاربری شناسایی شود، اجازه نصب هیچ اپلیکیشنی (حتی آپ های ایرانی) به کاربر داده نمی شود.

در همین رابطه یک کارشناس حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره این موضوع توضیح داد: گوگل از مدت ها قبل تعدادی از سرویس های خود را برای ایران، کوبا و روسیه و کشورهای تحت تحریم آمریکا، محدود کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب اپلیکیشن های گوگل پلی برای کابران ایرانی سخت تر می شود؟

نصب اپلیکیشن های گوگل پلی برای کابران ایرانی سخت تر می شود؟