مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 11:422022-09-05سياسي

پارک ها به سمت ایجاد پردیس مشترک بروند/تسهیلات برای استخدام در پارک ها


معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرد: بر اساس آیین نامه حمایت از تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین اجازه استخدام 300 نیرو برای پارکهای علم و فناوری داده شده و کارمندان پارک مشمول معافیت مالیاتی می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، علی خیرالدین معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم تکریم و معارفه رییس پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر، این پارک را از پارک های نوپای کشور دانست که مجوز آن در خرداد ماه سال 1400 از سوی شورای گسترش صادر شد.

خیرالدین با اشاره به دستاوردهای دانش بنیان به دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری اجازه داده شده است سازمان های توسعه و سرمایه گذاری راه اندازی کنند.

خیرالدین، با تاکید بر اینکه تشکیلات پارک ها باید مورد توجه قرار گیرد، یادآور شد: اینکه پارک ها ذیل ریاست دانشگاه باشند یا معاونت پژوهش و فناوری، در اختیار دانشگاه ها است؛ ولی انتظار داریم پارک ها در حد معاون دانشگاه ها دیده شوند.

معاون وزیر علوم با اشاره به پهنه های نوآوری افزود: ایجاد چنین پهنه هایی در اطراف دانشگاه صنعتی امیرکبیر با توجه به زیست بوم آن شدنی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک ها به سمت ایجاد پردیس مشترک بروند/تسهیلات برای استخدام در پارک ها

پارک ها به سمت ایجاد پردیس مشترک بروند/تسهیلات برای استخدام در پارک ها