مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 12:072022-09-05اقتصادي

جزییات ارائه ارز به زائران اربعین در شبکه بانکی و صرافی ها


مدیرعامل بازار متشکل ارزی جزییاتی از ارائه ارز دلار و دینار به زائران اربعین در شبکه بانکی و صرافی های مجاز اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، امیر هامونی امروز در ارتباط زنده با شبکه خبر در مورد جزییات اختصاص ارز به زائران ثبت نام کرده اند پیامکی ارسال شد و مراکز عرضه ارز برای اربعین در بانک ها و صرافی های مجاز را اطلاع رسانی کردیم.

مدیرعامل بازار متشکل ارزی از مردم خواست: علاوه بر صرافی ها به شعب بانک هم مراجعه کنند و اتفاقاً فروش ارز اربعین در شعب بانک ها خلوت است فعلاً بار عمده بر روی دوش بانک ملی است اما زائران می توانند به بانک های ملت، صادرات، سپه و تجارت هم مراجعه کنند که شعب آنها خلوت تر است و در کوتاه ترین زمان ارز مورد نیاز خود را خریداری کنند.

هامونی با بیان اینکه حجم دینار در کشور محدود است گفت: نرخ دلار که در بانک ها و صرافی ها برای زائران اربعین ارائه می شود 28 هزار و 700 تومان و با یک نوسان اندکی به دست مردم می رسد که به خاطر هزینه نقل و انتقال بین شهرهای مختلف است و هر دینار عراقی هم امروز 21.

8 تومان به زائران ارائه می شود.

وی در مورد اینکه اگر کسی در داخل کشور موفق نشد ارز مورد نیاز را خریداری کند گفت: در کشور عراق در مسیرهای منتهی به عتبات عالیات زائران می توانند با ریال و اسکناس های ایرانی هم خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ارائه ارز به زائران اربعین در شبکه بانکی و صرافی ها

جزییات ارائه ارز به زائران اربعین در شبکه بانکی و صرافی ها