مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 12:222022-09-05اجتماعي

سرگردانی زائران حسینی برای دریافت گذرنامه/ گذرنامه هایی که در ناجا و پست مفقود است


برخی از زائرانی که برای دریافت گذرنامه درخواست داده اند می گویند که پس از گذشت چندین روز از درخواست گذرنامه، هنوز گذرنامه به دست شان نرسیده و در سامانه های ناجا و شرکت پست اثری از آن نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، با آغاز ایام پیاده روی اربعین و حرکت زوار حسینی به سمت کربلا، فرصت برای دریافت گذرنامه ها کمتر و عجله برای داشتن گذرنامه بیشتر شده است.

برخی از زائرانی که برای دریافت گذرنامه درخواست داده اند می گویند که پس از گذشت چندین روز از درخواست گذرنامه، هنوز گذرنامه به دست شان نرسیده و در سامانه های ناجا و شرکت پست اثری از آن برای پیگیری نیست.

کاربران سامانه فارس من هم با ثبت سوژه در این سامانه از بلاتکلیفی در صدور گذرنامه گلایه کرده اند.

خبرنگار فارس این موضوع که چرا باوجود داشتن بارکد مرسوله برای گذرنامه، اما اثری از گذرنامه در سامانه شرکت پست یا سامانه نیست، را از شرکت پست پیگیری کرد.

پیگیری از شرکت پست به اینجا رسید که اگر بارکد مرسوله از طریق اپلیکیپن پلیس گرفته شده باشد 24 ساعت بعد گذرنامه تحویل پست می شود و اگر بارکد پیامک شده بود یعنی همان لحظه تحویل پست شده است.

همچنین محمود لیایی مدیرعامل شرکت پست درباره وضعیت گذرنامه هایی که اطلاعاتی از آنها در سامانه ناجا در دسترس نیست، می گوید: و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرگردانی زائران حسینی برای دریافت گذرنامه/ گذرنامه هایی که در ناجا و پست مفقود است

سرگردانی زائران حسینی برای دریافت گذرنامه/ گذرنامه هایی که در ناجا و پست مفقود است