مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 12:322022-09-05ورزشي

اعلام آخرین وضعیت قرارداد مهدوی کیا با فدراسیون فوتبال/ تیم ملی به ژاپن می رود


سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره آخرین وضعیت تیم های پایه کشورمان ارائه کرد.

- غلامرضا جباری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره اظهارنظر مهدی محمدنبی، نایب رییس اول فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه تکلیف ادامه همکاری شد، می خواست تا پایان المپیک پاریس کار کند.

برنامه اش هم همین بود اما اینکه اکنون خودش بخواهد یا نخواهد یا با شرایط جدید فدراسیون چه تصمیمی اتخاذ می شود، بحث دیگری است.

وی درمورد اینکه آیا مهدوی کیا پس از لغو اعزام تیم امید به مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی صحبتی درباره احتمال جدایی اش از این تیم کرده است، گفت: با توجه به توضیحاتی که به ستاد برگزاری مسابقات دادیم، آنها جریمه تیم امید را بخشیدند.

مهدوی کیا هم در این زمینه صحبتی با فدراسیون نداشت و برنامه ای هم برای برگزاری اردو نداد زیرا در حال حاضر مسابقه یا تورنمنتی نداریم که بخواهیم اردو برگزار کنیم.

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا تاکنون با مدیران جدید این فدراسیون جلسه ای درخصوص وضعیت تیم ملی امید برگزار کرده است، توضیح داد: تاکنون جلسه ای نداشتیم.

بهتر است تاج، نبی  یا پرهیزکار که اکنون مسئولیت دارند درباره وضعیت این تیم پاسخگو باشند اما مهدوی کیا از روز اول تیم را با هدف رساندن به المپیک پار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آخرین وضعیت قرارداد مهدوی کیا با فدراسیون فوتبال/ تیم ملی به ژاپن می رود

اعلام آخرین وضعیت قرارداد مهدوی کیا با فدراسیون فوتبال/ تیم ملی به ژاپن می رود