مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 12:372022-09-05سياسي

درخواست نماینده مجلس درباره تبدیل وضعیت معلمان نهضت سوادآموزی


نماینده شاهین شهر در مجلس در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار اجرای قانون بودجه درباره تبدیل وضعیت معلمان نهضت سوادآموزی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در نهضت سوادآموزی شد.

متن کامل تذکر نماینده شاهین شهر به وزیر آموزش و پرورش به شرح زیر است: خلاصه تذکر: لزوم اجرای بند و تبصره 20 قانون بودجه سال 1401 در خصوص تبدیل وضعیت احکام استخدامی تعداد 60 نفر از معلمان و فرزندان جانباز و ایثارگر نهضت سواد آموزی استان اصفهان و شهرستان های شاهین شهر، میمه و برخوار.

شرح تذکر: جناب آقای وزیر به دنبال تذکر قبلی اینجانب در خصوص تبدیل وضعیت 860 نفر از معلمان و فرزندان جانباز و ایثارگر طرح خرید خدمات استان اصفهان که طبق دستورالعمل شماره 710/213482 مورخ 1400/12/4 مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری آن وزارتخانه می بایستی از تاریخ 1401/1/1 احکام تبدیل وضعیت استخدامی ایشان صادر می شد این اقدام در خصوص 800 نفر در حال انجام است اما برای تعداد 60 نفر از معلمان نهضت سواد آموزی این استان اقدامی صورت نگرفته است و اعلام شد که احکام ایشان از تاریخ 1 مهرماه صادر خواهد شد که این موضوع موجبات نگرانی این گروه از معلمان واجد شرایط را فراهم آورده است لذا ضروریست در راستای ایجاد انگیزه کاری و رفع تبعیض نسبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست نماینده مجلس درباره تبدیل وضعیت معلمان نهضت سوادآموزی

درخواست نماینده مجلس درباره تبدیل وضعیت معلمان نهضت سوادآموزی