مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 13:072022-09-05فرهنگي

محمدتقی فهیم: نیازمند استفاده حداکثری از ظرفیت فیلم سازان کوتاه هستیم


محمدتقی فهیم در پاتوق فیلم کوتاه با عنوان یکشنبه های کوتاه گفت: موضوعات ناهنجار مختلفی وجود دارد که در حال پرداخت توسط فیلم سازان کوتاه است در حالی که میزان بسیار زیادی فیلم ساز دغدغمند در کشور وجود دارد و آدم حسرت می خورد که چرا از این ظرفیت ها استفاده بهتری نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، هجدهمین پاتوق فیلم کوتاه با عنوان یکشنبه های کوتاه به همت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح با اکران و نقد فیلم آن بالا کنار جاده به کارگردانی مرجان اشرفی زاده و با حضور محمدتقی فهیم منتقد و کارشناس سینما در مجتمع فرهنگی و هنری اسوه روز یکشنبه 13 شهریورماه برگزار شد.

در این نشست مرجان اشرفی زاده نویسنده و کارگردان سینما با اشاره به فرایند ایده تا تولید فیلم کوتاه آن بالا کنار جاده گفت: این فیلم خرداد سال 1380 ساخته شد، چهارمین و یا پنجمین فیلم کوتاه من بود، من دانش آموخته انجمن سینمای جوانان بودم و اساتید فیلم کوتاه به صورت تخصصی تدریس نمی کردند بنابراین به صورت کاملاً تجربی به تولید فیلم رسیدیم.

شرایط برای ساخت و تولید آن زمان بسیار سخت بود زمانی که من آماده ساخت بودم سال قبل فیلم بائو را ساخته بودن که به فیلم من نزدیک بود اما برای من این اصلاً مهم نبود چون هر فیلمی حرف خود را دارد می زند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدتقی فهیم: نیازمند استفاده حداکثری از ظرفیت فیلم سازان کوتاه هستیم

محمدتقی فهیم: نیازمند استفاده حداکثری از ظرفیت فیلم سازان کوتاه هستیم