مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 13:522022-09-05بين الملل

حبس انفرادی نامحدود با شرایط غیرانسانی در کانادا


کانادا برخی افراد را در معرض حبسی قرار می دهد که در آن زندانی مورد بازرسی بدنی عریان قرار گرفته و سپس به تنهایی در سلولی با چراغ های دائمی روشن و دسترسی محدود به توالت یا آب قرار می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز پایش ستاد حقوق بشر، سایت انجمن آزادی خواهان کانادا (CCLA) در یاداشتی نوشت: تعدادی از نهادهای جوامع مدنی در کانادا خواستار خاتمه بخشی به استفاده طولانی مدت و غیرضروری زندان ها از سلول های نظارتی، که ساختار افراطی سلول انفرادی است، شدند.

بر اساس این گزارش، افرادی که در معرض این نوع حبس قرار می گیرند ابتدا مورد بازرسی بدنی عریان قرار می گیرند و سپس به تنهایی در سلولی با چراغ های دائمی روشن و دسترسی محدود به توالت یا آب قرار می گیرند.

زندانی دائماً از طریق پنجره یا دوربین امنیتی زیر نظر گرفته می شود و کارکنان زندان موظفند تمام مدت زمانی که زندانی در اتاق حبس قرار دارد وی را مورد مشاهده دقیق قرار دهند.

همچنین در این گزارش آمده است: محدودیت شدید 72 ساعته برای قرار دادن برخی افراد مشکوک به بلع مواد مخدر در سلول های نظارتی برای بیش از یک دهه وجود داشته است.

این یاداشت به اظهارات مخالفان اعمال این رویه قضایی اشاره می کند با این ادعا که در بسیاری از موارد این مکان ها غیرقابل توجیه یا غیرضروری هستند؛ چرا که با ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حبس انفرادی نامحدود با شرایط غیرانسانی در کانادا

حبس انفرادی نامحدود با شرایط غیرانسانی در کانادا