مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 13:522022-09-05سياسي

دروغ های بزرگ اینترنشنال در مورد مذاکرات/ هر 62 دقیقه یک گزارش علیه ایران!


رسانه معاند ایران اینترنشنال هر تکنیک روانی را که علیه ایران و مذاکرات به کار می بندد تکرار را هم چاشنی آن می سازد تا از تاثیرگذاری حداکثری تولیدات خبری اش در این زمینه بهره مند شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، تحلیل رفتار آمریکایی ها در مذاکرات هسته ای نشان می دهد که اصرار عجیبی بر بازی  انداختن توپ به زمین ایران  دارند و بر عکس آنچه ادعا می کنند از شفاف و واضح مواضع جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات را بیان داشته است.

آیت الله  سیدابراهیم رییسی  چهار ملاحظه ایران را برای محقق شدن توافق چنین برشمرده است: تضمین های اطمینان آور، راستی آزمایی عینی و عملی، رفع تحریم ها به صورت معنادار و پایدار و بسته شدن ادعاهای سیاسی درباره پادمان برای نیل به توافق.

در همین پیوند، در واپسین روزهای هفته گذشته، رسانه های غربی از دریافت پاسخ ایران در مورد نظرات آمریکا در ارتباط با متن پیش نویس توافق احتمالی خبر دادند؛ پاسخی که آمریکایی ها آن را  غیرسازنده  توصیف کرده اند.

در شرایطی که طرف غربی بازی با توپ و بدون توپ خود را در زمین مذاکرات ادامه می دهد، سیاست رسانه سعودی  ایران اینترنشنال  این است که ضمن دلیل تراشی برای منطقی جلوه دادن مواضع غربی ها به خصوص آمریکا و توجیه آن، مسئولیت طولانی شدن روند دستیابی به توافق احتمال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دروغ های بزرگ اینترنشنال در مورد مذاکرات/ هر 62 دقیقه یک گزارش علیه ایران!

دروغ های بزرگ اینترنشنال در مورد مذاکرات/ هر 62 دقیقه یک گزارش علیه ایران!