مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 14:072022-09-05ورزشي

استعفای دسته جمعی مدیران فدراسیون همگانی دراعتراض به وزارت ورزش


ارکان اجرایی فدراسیون ورزش های همگانی در اعتراض به تصمیمات اخیر وزارت ورزش و جوانان از مسئولیت های خود استعفا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های همگانی، وزارت ورزش و جوانان در اقدامی برخلاف دستورالعمل این وزارتخانه اقدام به جدایی انجمن آمادگی جسمانی و تبدیل آن به فدراسیون کرد و با وجود مخالفت هایی که از سوی کارشناسان و مسئولان ورزش همگانی صورت گرفت، 26 انجمن، کمیته و گروه دیگر را از این فدراسیون جدا کرد.

اقدام مغرضانه وزارت ورزش و جوانان در مورد فدراسیون ورزش های همگانی به همین جا ختم نشد و سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی این وزارتخانه در نامه ای با تمدید ماموریت افشین ملایی رییس فدراسیون مخالفت کرد.

به دنبال این اقدامات ارکان اجرایی فدراسیون ورزش های همگانی شامل محمدرضا فروحی دبیر فدراسیون، ایمان متقیان نزاد نایب رییس آقایان، نسیم بن یعقوب ثانی نایب رییس بانوان، ناهیده جباری رییس آکادمی، علیرضا مهدوی رییس سازمان ورزش های تفریحی و رقابتی و نیما حسن زاده رییس سازمان توسعه فعالیت بدنی در اعتراض به این تصمیمات از مسئولیت های خود استعفا کردند.

در متن استعفای مسئولان اجرایی این فدراسیون آمده است: بسم رب الحسین اشفع صدرالحسین باالظهور الحجهرَبُّ الْمَشْرِقِ وَالْمَغْ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعفای دسته جمعی مدیران فدراسیون همگانی دراعتراض به وزارت ورزش

استعفای دسته جمعی مدیران فدراسیون همگانی دراعتراض به وزارت ورزش