مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 14:272022-09-05بين الملل

احمد مسعود: پیشنهاد طالبان برای پذیرش وزارت را رد کردم


رهبر جبهه پنجشیر در مصاحبه ای با یک رسانه هندی فاش کرد که وزیر امور خارجه طالبان در جلسه ای که در ایران برگزار شده، به وی پیشنهاد پذیرش پست وزارت را داده اما وی این پیشنهاد را رد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت کرد: طی یک سال گذشته ما شاهد عقب گرد در بسیاری از حوزه ها از جمله حقوق زنان، اقتصاد و سیاست بودیم و افغانستان بار دیگر منزوی شده است.

  رهبر جبهه پنجشیر افزود: هیچ گاه برای به دست آوردن قدرت به مبارزه نپرداخته و تنها برای عدالت و آزادی در حال نبرد هستیم و تا زمانی که افغانستان را نجات دهیم این مبارزه ادامه خواهد داشت.

  مسعود ضمن استقبال از ترور ایمن الظواهری، سرکرده شبکه القاعده، مدعی شد: با توجه به اطلاعاتی که داریم، طالبان و القاعده با یکدیگر رابطه داشته و طی یکسال گذشته فعالیت گروه های تروریستی در افغانستان افزایش یافته است.

طالبان ارتباط با شبکه القاعده را تکذیب کرده است.

وی با بیان اینکه جبهه پنجشیر در مراحل اولیه خود است، اظهار داشت: هیچ کشوری تاکنون از این جبهه حمایت نکرده و ما در حال حاضر در چند ولایت از جمله هرات، تخار، بغلان، قندوز و بدخشان در حال مبارزه هستیم.

رهبر جبهه پنجشیر تعداد شبه نظامیان این جبهه را سه هزار و 500 نفر عنوان کرد و گفت: در حال حاضر، از تمامی این افراد، حمایت شده و به آنها حقوق پرداخت می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمد مسعود: پیشنهاد طالبان برای پذیرش وزارت را رد کردم

احمد مسعود: پیشنهاد طالبان برای پذیرش وزارت را رد کردم