مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 14:372022-09-05سياسي

موادمخدر یکی از 5 تجارت نخست پرسود در دنیا است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نشست تخصصی دبیران شورای هماهنگی استان ها امروز دوشنبه چهاردهم شهریور ماه سال جاری با حضور مسئولان ستاد مبارزه با موادمخدر، - جهانگیر گفت: موادمخدر یکی از 5 تجارت پرسود در همه جای دنیا است و امروز استکبار جهانی و دولت هایی که تلاش می کنند ملت های محروم به استقلال برسند، از دهه های پیش برنامه ریزی کردند تا تولید، توزیع و مصرف موادمخدر در این کشور ها در جریان باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نشست تخصصی دبیران شورای هماهنگی استان ها امروز دوشنبه چهاردهم شهریور ماه سال جاری با حضور مسئولان ستاد مبارزه با موادمخدر، سازمان زندان ها و همچنین با حضور مسئولان قوه قضاییه برگزار شد.

اصغر جهانگیر رییس سازمان زندان ها در این نشست اظهار کرد: آمار اعتیاد همچنان در جامعه بالا است، اما اگر اثربخشی اقدامات مبارزه با موادمخدر نبود، شرایط سخت تری پیش روی جامعه کنونی قرار داشت.

وی خاطرنشان کرد: موادمخدر رابطه علی و معلولی با دیگر آسیب های جامعه دارد و به عنوان مثال کاهی طلاق به علت اعتیاد فرد رخ می دهد و گاهی نیز در نتیجه اعتیاد است که به طلاق منتهی می شود.

معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه یادآور شد: موادمخدر یکی از 5 تجارت پرسود در همه جای دنیا است و امروز استکبار جها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موادمخدر یکی از 5 تجارت نخست پرسود در دنیا است

موادمخدر یکی از 5 تجارت نخست پرسود در دنیا است