مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 14:422022-09-05اقتصادي

هشدار سازمان هواپیمایی به خریداران بلیت خارج از شبکه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حسن خوشخو معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری اظهار داشت: طبق آخرین آمار های دریافتی، - معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفت: اصالت بلیت های خارج از شبکه شرکت های هواپیمایی را تایید نمی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حسن خوشخو معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری اظهار داشت: طبق آخرین آمار های دریافتی، تاکنون بیش از 50 هزار بلیت رفت و برگشت صادر شده و بیشتر بلیت های دریافتی از طریق سایت های فروش شرکت هواپیمایی خریداری شده است.

خوشخو با بیان اینکه تاکنون مجوز هزار پرواز صادر شده است بیان کرد: هر چقدر به روز اربعین نزدیک می شویم تعداد پرواز ها افزایش خواهد یافت به طوری که در روز های نزدیک اربعین به روزانه 70 پرواز نیز خواهد رسید.

وی تاکید کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، برای ایجاد تسهیلات و رفع مشکلات پروازها، فردا همراه رییس سازمان هواپیمایی کشوری به عراق سفر خواهیم کرد.

خوشخو در پاسخ به این سوال که در چند روز گذشته با چه تخلفاتی از سوی شرکت های هواپیمایی مواجه شده اید خاطر نشان کرد: با تخلفات محدودی مواجه شده ایم و به طور مثال ممکن است بلیت ها به صورت گروهی از شرکت های هواپیمایی خریداری شده و به صورت ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سازمان هواپیمایی به خریداران بلیت خارج از شبکه

هشدار سازمان هواپیمایی به خریداران بلیت خارج از شبکه