مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 14:422022-09-05دانش

ثانی: افراد ناسالم اطراف مقتدی صدر اقتضائات شعب عراق را در نظر نمی گیرند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد محمدی ثانی کارشناس مسائل غرب آسیا در نشست بررسی تحولات عراق که از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار شد، - کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: افراد مسموم و ناسالم اطراف مقتدی صدر اقتضائات شعب عراق را در نظر نمی گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد محمدی ثانی کارشناس مسائل غرب آسیا در نشست بررسی تحولات عراق که از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار شد، گفت: موضوع عراق کلاف پیچیده و عجیبی است که مربوط به زمان کنونی نیست و از ابتدای تاریخ همواره بوده است و هیچ تغییری نکرده است.

وی افزود: اگر محور مقاومت را به یک بدن تشبیه کنیم و سر و مغز متفکر این بدن را جمهوری اسلامی بدانیم حتماً عراق گردن این بدن است که این سر را بر روی بدن نگه داشته و اگر عراق از دست برود گردن مقاومت شکسته می شود و این یک مسئله حائز اهمیت برای جمهوری اسلامی است.

ثانی بیان کرد: اهمیت عراق برای انقلاب اسلامی از جمهوری اسلامی بیشتر است اینکه عراق را به عنوان پایتخت حکومت مهدوی معرفی می کنند حالا معلوم می شود، زیرا که عراق امتداد اراده هاست؛ یعنی هر اراده ای در عالَم وجود دارد یک امتداد در عراق دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثانی: افراد ناسالم اطراف مقتدی صدر اقتضائات شعب عراق را در نظر نمی گیرند

ثانی: افراد ناسالم اطراف مقتدی صدر اقتضائات شعب عراق را در نظر نمی گیرند