مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 14:572022-09-05سياسي

موضع مجلس درقبال وزیر پیشنهادی کار


یک عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی معتقد است که فعلا در رابطه با موافقت یا مخالفت با وزیر پیشنهادی کار نمی توان اظهار نظر کرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، حسین حاتمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به معرفی محمدهادی زاهدی وفا به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس درباره اینکه نظر مجلس نسبت به این وزیر پیشنهادی چیست؟ بیان کرد: الان نمی توان گفت موافق یا مخالفیم، بلکه ایشان باید به کمیسیون آمده و برنامه هایش را ارائه دهد و اعضای کمیسیون نیز برنامه های او را بشنوند و بعد دیدگاه خود را اعلام می کنیم و ایشان نیز دفاعیات خود را انجام می دهند و پس از این مراحل به اجماع کمیسیونی در باب مخالفت یا موافقت خواهیم رسید.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه وزیر پیشنهادی کار باید اعضای کمیسیون را قانع کند، تصریح کرد: کمیسیون یک سری مسائل و اِن قُلت هایی دارد و یک سری مطالباتی از بابت تعامل ایشان با مجلس دارد که برای کمیسیون اجتماعی باید شفاف سازی کنند و پس از آن می توان گفت که موافق ایشان هستیم یا مخالف.

نماینده مردم کلیبر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بیان موافقت یا مخالفت بعد از ارائه دیدگاه ها، برنامه ها و جمع بندی کمیسیونی به روش اجماع خواهد بود، چون هنوز آن جمع بندی اتفاق نیفتاده است، اظهار نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضع مجلس درقبال وزیر پیشنهادی کار

موضع مجلس درقبال وزیر پیشنهادی کار