مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 15:422022-09-05فناوري

سامانه اعلام وضعیت اربعین رونمایی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سعید پورابوالقاسم معاون امور محتوایی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی با اشاره به «سامانه اعلام وضعیت اربعین» امسال همراه زائران کربلای معلی در آیین پیاده روی اربعین گفت: - سامانه اعلام وضعیت اربعین امسال همراه زائران کربلای معلی در آیین پیاده روی اربعین خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سعید پورابوالقاسم معاون امور محتوایی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی با اشاره به سامانه اعلام وضعیت اربعین امسال همراه زائران کربلای معلی در آیین پیاده روی اربعین گفت: سامانه اعلام وضعیت اربعین از این نظر حائز اهمیت است که بدون نیاز به اینترنت و یا سیم کارت عراقی می تواند مکان افراد را به همراهان او نشان دهد و از این طریق به زائران کمک شایانی می کند.

معاون امور محتوایی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی افزود: این سامانه به همت یکی از اپلیکیشن های داخلی و با همکاری مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شده است تا در رویداد بزرگ جهان تشیع همراه زائران کربلای معلی باشد.

وی با بیان اینکه مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی از فعالیت های نوآورانه اپلیکیشن ها در حوزه های دینی و آیینی به طرق مختلف حمایت می کند خاطرنشان کرد: علاقمندان می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه اعلام وضعیت اربعین رونمایی شد

سامانه اعلام وضعیت اربعین رونمایی شد