مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 15:422022-09-05بين الملل

تکمیل آموزش 4700 نظامی اوکراینی در انگلیس


یک شبکه انگلیسی گزارش داد که حدود 4 هزار و 700 نظامی اوکراینی که از ماه ژوئن مشغول آموزش دیدن توسط ارتش انگلیس بودند، دوره آموزشی خود را تکمیل کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، همزمان با ارسال کمک های نظامی و امنیتی دولت های اروپایی و آمریکا به رژیم کی یف، نظامیان اوکراینی هم مشغول آموزش دیدن در کشورهای هستند.

در گزارش اسکای نیوز آمده است: نزدیک به 4 هزار و 700 نیروی ارتش اوکراین که از ماه ژوئن مشغول آموزش دیدن در پایگاه های نظامی انگلیس در شمال، جنوب غربی و جنوب شرقی کشور بودند، دوره های رزمی خود را تکمیل کردند .

این شبکه به نقل از وزارت دفاع انگلیس خبر داد که دولت لندن تصمیم گرفته تا مدت دوره آموزش نظامی برای ارتش اوکراین را از سه هفته به پنج هفته افزایش دهد تا بتواند چند هزار غیرنظامی اوکراینی را به نیروی تهاجمی در مبارزه با روسیه تبدیل کند.

بن والاس وزیر دفاع انگلیس نیز در مصاحبه با اسکای نیوز توضیح داد: ما دوره آموزشی را به پنج هفته افزایش می دهیم تا از ارائه بهترین کیفیت آموزشی برای نظامیان اوکراین که به زودی در جبهه جنگ حاضر خواهند شد، مطمئن گردیم .

به نوشته وبگاه ) انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل آموزش 4700 نظامی اوکراینی در انگلیس

تکمیل آموزش 4700 نظامی اوکراینی در انگلیس