مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 16:322022-09-05اقتصادي

چرا صرافی ها شلوغ شده اند؟


دبیرکل کانون صرافان ایران درباره دلیل شلوغی دوباره صرافی ها در روزهای اخیر گفت: در حال حاضر اختلاف قیمت ارز در بازار آزاد و صرافی ها خیلی چشمگیر نیست و علت اینکه این روزها صرافی ها شلوغ شده اند استقبال زیاد مردم برای خرید ارز مسافرتی و ارز اربعین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از همشهری آنلاین، این روزها صرافی ها دوباره شلوغ شده اند.

اگر چه نوسانات قیمت دلار و تفاضل قیمت دلار در بازار آزاد و صرافی ها مهم ترین عامل تشکیل صف مقابل صرافی ها محسوب می شود اما این روزها دلیل این شلوغی، خرید ارز مسافرتی و ارز اربعین است؛ موضوعی که کامران سلطانی زاده، دبیرکل کانون صرافان ایران به آن اشاره می کند.

این درحالی است که امیر هامونی مدیرعامل بازار متشکل ارزی نیز امروز از مردم خواست تا علاوه بر صرافی ها به شعب بانک هم مراجعه کنند.

وی گفت: اتفاقاً فروش ارز اربعین در شعب بانک ها خلوت است فعلاً بار عمده بر روی دوش بانک ملی است اما زائران می توانند به بانک های ملت، صادرات، سپه و تجارت هم مراجعه کنند که شعب آنها خلوت تر است و در کوتاه ترین زمان ارز مورد نیاز خود را خریداری کنند.

به گفته هامونی ، ارز اربعین طبق بخشنامه بانک مرکزی علاوه بر صرافی های مجاز عضو بازار متشکل ارزی در بانک های ملی، ملت، سپه، صادرات نیز به مردم ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا صرافی ها شلوغ شده اند؟

چرا صرافی ها شلوغ شده اند؟