مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 16:522022-09-05اجتماعي

احتمال وقوع رگبار و و رعدوبرق در ارتفاعات تهران


مجتبی جلالی مدیرکل هواشناسی استان تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس در تهران اظهار کرد: براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران در 5 روز آینده با آسمانی صاف گاهی کمی ابری و در بعضی ساعات همراه با وزش باد پیش بینی می شود.

  وی گفت: سه شنبه تا چهارشنبه نواحی شرق و شمال شرق به ویژه ارتفاعات گاهی نیمه ابری تا تمام ابری با احتمال رگبار پراکنده و در برخی ساعت ها وزش باد شدید پیش بینی می شود.

  مدیرکل هواشناسی استان تهران افزود: تا روز پنجشنبه به خصوص در ساعات عصر و اواخر وقت در نیمه جنوبی استان گاهی وزش باد شدید و احتمال گردوخاک مورد انتظار است.

  وی با اعلام هشدار سطح زرد ادامه داد: احتمال سقوط اجسام از ارتفاع، آسیب به سازه های موقت و نیمه کاره و تابلوهای تبلیغاتی وجود داشته و در کاهش کیفیت هوا و شکستن درختان فرسوده پیش بینی می شود که لازم است بیماران تنفسی و سالمندان در فضای باز تردد نداشته و از پارک خودرو کنار درختان فرسوده جلوگیری کرده و از پروازهای سبک پرهیز شود.

  جلالی با اشاره به رگبار و رعدوبرق سه شنبه در ارتفاعات به ویژه شهرستان فیروزکوه گفت: لغزندگی جاده ها، احتمال برخورد صاعقه، کاهش دید در جاده های کوهستانی و وقوع مه پیش بیتی شده که لازم است در تردد جاده های کوهستانی و فعالیت های کوهنوردی و جابجایی عشایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال وقوع رگبار و و رعدوبرق در ارتفاعات تهران

احتمال وقوع رگبار و و رعدوبرق در ارتفاعات تهران