مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 17:472022-09-05سياسي

هفته دفاع مقدس زمان تقویت روحیه ایثارگری در جامعه است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: شهدای سلامت و کادر درمان در ایام کرونا نشان داد که هنوز روحیه ایثارگری در ایران می جوشد و وظیفه ما حفظ و زنده نگهداشتن شوق فداکاری و ایثارگری در جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، محمدرضا جان نثاری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان صبح امروز 14 شهریورماه، در جلسه شورای حفظ و نشر آثار دفاع مقدس استان که همه حمایت ها صدام از رزمندگان ما شکست خورد.

هوشیاری همراه با دفاعی پایدار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی بالنده تر در جایگاهش ایستاده، گفت: نسل جوان باید بداند که اگر غفلت کند بازهم به ما حمله می شود اما اگر غفلت نکند که تاکنون هوشیار بوده، دفاع ما پایدار خواهد بود.

وی افزود: وقتی رسانه ها از رزمندگان دفاع مقدس صحبت می کنند به نحوی شخصیت آنها تشریح می شود که گویا انسان های خاصی بودند که در آن دوره خلق شده و دست نیافتنی هستند.

جان نثاری رزمندگان را الگوهایی درخشان و بی بدیل دانست و گفت: جوان امروز ما بایستی باور کند که می تواند شهید باکری، شهید خرازی، شهید همت و مانند سایر شهدا باشد و هر زمان تهدیدی به کشور وارد شد انسان هایی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته دفاع مقدس زمان تقویت روحیه ایثارگری در جامعه است

هفته دفاع مقدس زمان تقویت روحیه ایثارگری در جامعه است