مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 17:472022-09-05سياسي

جذب تمام اعتبارات تخصیصی سفر دولت به سمنان تا پایان تابستان


کمتر از سه درصد از اعتبارات تخصیصی سفر ریاست جمهوری به این استان باقی مانده است که تا پایان تابستان جذب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در همایش مدیران کل و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج ادارات کل استان که با حضور سردار دامغانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری برگزار شد، اظهار کرد: امروز رمز موفقیت همه ما فرهنگ بسیج و بسیجی بودن است.

وی اضافه کرد: بی تردید اگر تمام ابرقدرت ها در مقابل عزت و اقتدار این ملت زانو زده اند، به برکت فرهنگ بسیج و بسیجی بودن ملت ماست.

استاندار سمنان بیان کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در دورترین مناطق جغرافیایی دنیا تأثیرگذار بوده و نقش مؤثر خود را ایفا کرده است.

هاشمی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با دولتمردان اشاره کردند که اعتماد و امید احیا شد و این امر نشان از تأیید فعالیت های دولت توسط رهبر معظم انقلاب است.

وی با بیان اینکه امروز نیاز جامعه، فرهنگ ایثار و شهادت است، تصریح کرد: اگر می خواهیم در کارمان موفق باشیم باید روحیه جهادی داشته و مردم دار باشیم.

استاندار سمنان تصریح کرد: کمتر از سه درصد از اعتبارات تخصیصی سفر ریاست جمهوری به این استان باقی مانده است که تا پایان تابستان جذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب تمام اعتبارات تخصیصی سفر دولت به سمنان تا پایان تابستان

جذب تمام اعتبارات تخصیصی سفر دولت به سمنان تا پایان تابستان