مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 18:072022-09-05حوادث

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در ابهر/باند سارقان اماکن خصوصی دستگیر شدند


فرمانده انتظامی ابهر از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان با هدف ارتقای امنیت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمد مهدیخانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف برخورد با متخلفان و شناسایی نقاط جرم خیز و برخورد با متخلفان و عرضه کنندگان مواد مخدر در محله حسین آباد و 15 خرداد، با بهره گیری از توان صف و ستاد به مرحله اجرا در آمد.

  فرمانده انتظامی ابهر با بیان اینکه با در اجرای این طرح پنج سارق، سه خرده فروش مواد مخدر دستگیر و بیش از 600 گرم انواع مواد مخدر و 18 میلیون تومان وجه نقد حاصل از فروش مواد کشف شد، افزود: در ادامه اجرای طرح، هشت معتاد متجاهر جمع آوری و پنج دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف توقیف شدند.

  وی ضمن تقدیر از همکاری شهروندان و رضایت مندی آنان از اجرای این طرح خاطر نشان کرد: پلیس با اقتدار تمام برای تحقق جامعه ای سالم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

اجرای طرح سرکشی از پارکینگ ها و تعمیرکاران در ابهر مهدیخانی همچنین از اجرای طرح سرکشی از پارکینگ ها و تعمیرکاران و کشف هشت دستگاه وسایل نقلیه سرقتی خبر داد.

 فرمانده انتظامی ابهر ادامه داد: در اجرای طرح های افزایش ضریب امنیت اجتماعی پلیس آگاهی شهرستان، طرح سرکشی از پارکینگ ها و تعمیرکاران با حضور ماموران آگاهی و بک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در ابهر/باند سارقان اماکن خصوصی دستگیر شدند

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در ابهر/باند سارقان اماکن خصوصی دستگیر شدند