مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 19:222022-09-05اقتصادي

رفع مشکل 11 واحد تولیدی در زاهدان


در زمینه رفع موانع تولید، مشکل 11 واحد تولیدی در زاهدان با اخذ تصمیماتی برطرف و به چرخه تولید بازگشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، ابوذر مهدی نخعی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت:  امسال در هفته دولت 71 پروژه مختلف با 289 میلیارد تومان اعتبار در زاهدان افتتاح شد که این پروژه ها از محل اعتبارات تملک دارایی استانن مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی در مورد گلایه مردم از قاچاق سوخت در زاهدان گفت: براساس مصوبه شورای تامین، یک سکو از متخلف ترین جایگاه در زاهدان مورد پایش قرار گرفت که با بررسی های بعمل آمده مشخص شد 12 هزار کارت سوخت در دست 31 وانت بار است که با اقدامات صورت گرفته چندین راهکار برای مقابله با قاچاق سوخت ارائه شد.

فرماندار زاهدان خاطرنشان کرد: پرونده های تخلف از حدود 14 تا 46 میلیارد تومان برای جایگاه های متخلف سوخت در زاهدان تشکیل و جایگاه دار متخلف خلع ید شده است.

وی بیان کرد: همچنین رشد ویژه در نظر گرفته زیرا محرومیت این استان تنها برای این منطقه نیست بلکه همه  کشور از این محرومیت رنج خواهند برد.

وی ادامه داد: دومین سفر هیات دولت در سال گذشته به این استان باعث شد رویکرد توسعه سیستان و بلوچستان تغییر کند و اتفاقات خوبی در حال انجام است و هم اینک تزریق اعتبار خوبی در حوزه بزرگراه ها صورت گرفته و تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل 11 واحد تولیدی در زاهدان

رفع مشکل 11 واحد تولیدی در زاهدان