مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 19:222022-09-05اقتصادي

برنامه ادغام شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو و سایپا


مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از ادغام برخی نمایندگی های ایران خودرو و سایپا به منظور سهولت دسترسی و بهبود خدمت رسانی به مشتریان در آینده ای نزدیک خبر داد.

- اخبار شرکت ها؛ داده شده و شرکت ساپکو نیز در این زمینه ایساکو را همراهی خواهد کرد.

وی از افزایش 33 درصدی عرضه خودرو از ابتدای سال تا 13 شهریورماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: در همین بازه زمانی، افزایش 45 درصدی تیراژ تولید کامل و 40 درصدی صدور فاکتور را رقم زده ایم.

مدیرعامل ایران خودرو با بیان این که وضعیت صنعت خودرو کشور به دلیل برخی متغیرهای برون زا و تحمیلی و برخی مشکلات داخلی، به سمت و سوی ناخوشایندی رفته و دچار برخی حواشی شده است، گفت: این متغیرها موجب افت کمی و کیفی محصولات شده بود، اما اقدام بسیار مهم حذف خودروهای ناقص و جمع آوری خودروهای دارای کسری قطعه سبب کسب نتایج بسیار موثری در ارتقای کیفیت محصولات و رضایت مشتریان شد.

خودروهای کسری دار در کانال پنج هزار دستگاه وی تصریح کرد: خودروهای ناقص از بیش از 82 هزار دستگاه در بهمن سال گذشته به پنج هزار دستگاه رسیده که این تعداد نیز در سایت تبریز در حال تکمیل کاری است و در سایر سایت های تولیدی به صفر رسیده است و این اقدام سبب صرفه جویی در هزینه ها و افزایش کیفیت محصولات شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ادغام شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو و سایپا

برنامه ادغام شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو و سایپا