مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 20:272022-09-05حوادث

کلاهبرداری 4 میلیاردی با ادعای نفود در دستگاه های اجرایی


رییس پلیس آگاهی البرز از دستگیری فردی که با ادعای ذی نفوذ بودن در دستگاه های اجرایی از شش نفر 4 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، سرهنگ محمد نادربیگی با اعلام این خبر بیان کرد: با شکایت شهروندی مشخص شد که شخصی با راه اندازی یک پیج اینستاگرامی با پوشش انجام امور خیریه ابتدا به مال باخته نزدیک شده و با ادعای داشتن نفوذ در دستگاه های اجرایی نامبرده را اغفال و مبلغی را به منظور سرمایه گذاری از او دریافت کرده و متواری شده است.

وی با اشاره به افزایش تعداد پرونده های مشابه و انجام کلاهبرداری با این شیوه، افزود: با ارجاع پرونده های مشابه دیگر مشخص شد که متهم به همین شیوه مبالغی را نیز از آن ها دریافت کرده و مال باختگان به منظور سرمایه گذاری برای کسب سود و مصرف آن در امور خیر در مجموع مبلغ چهار میلیارد ریال به شخص کلاهبردار پرداخت کرده اند و نامبرده پس از دریافت وجوه، محل را ترک کرده و پاسخگوی تماس های تلفنی این افراد نیست.

رییس پلیس آگاهی البرز تصریح کرد: در ادامه پس از چندین روز انجام اقدامات پلیسی، کارآگاهان با همکاری عوامل انتظامی شهرستان کرج موفق به شناسایی مخفیگاه متهم شده و پس از هماهنگی های قضایی نامبرده را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 4 میلیاردی با ادعای نفود در دستگاه های اجرایی

کلاهبرداری 4 میلیاردی با ادعای نفود در دستگاه های اجرایی