مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 21:272022-09-05اقتصادي

فرار مالیاتی 100 هزار میلیارد تومانی یک شرکت خارجی در کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی برادران خلخالی معاون وزیر صنعت امروز در مراسم رونمایی از سند الکترونیک کشاورزان در شرکت دخانیات ایران اظهار داشت: - از فرار مالیاتی 100 هزار میلیارد تومانی یک شرکت خارجی تولید سیگار در کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی برادران خلخالی معاون وزیر صنعت امروز در مراسم رونمایی از سند الکترونیک کشاورزان در شرکت دخانیات ایران اظهار داشت: بزرگترین پرونده ای که در زمینه فرار مالیاتی و نپرداختن منابع تولیدی تشکیل شده مربوط به یک شرکت خارجی تولید سیگار است که تاکنون مالیات نداده و مالیات معوقه وی به 100 هزار میلیارد تومان می رسد و تاکنون سیگار مارلبرو به صورت قاچاق در کشور عرضه کرده و مالیاتی هم به دولت پرداخت نکرده است.

وی افزود: هر سیگاری که در کشور عرضه می شود اگر کد رهگیری نداشته باشد قاچاق است.

همچنین سیگار های تولید داخل کشور ما در کردستان عراق به صورت جعلی و با کیفیت بسیار پایین تولید و عرضه می شود که نمونه تقلبی سیگار داخلی هم تقلبی و هم بسیار مضر است.

معاون وزیر صنعت گفت: ما امیدواریم کسی سیگار نکشد، اما اگر مردم سیگار می کشند باید از مراکزی که کد رهگیری داشته باشند تهیه کنند و توتون و تنباکو از محل تولید داخل تأمین شود و جهش تولید به شرطی است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرار مالیاتی 100 هزار میلیارد تومانی یک شرکت خارجی در کشور

فرار مالیاتی 100 هزار میلیارد تومانی یک شرکت خارجی در کشور