مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 21:522022-09-05سياسي

رفع یک بلاتکلیفی 18 ساله در شهر بندرعباس


عضو شورای شهر بندرعباس بندرعباس خبر داد: پس از 18 سال بازارچه 22 بهمن با مساحت بیست هزار متر مربعی احداث خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد کناری نژاد عضو شورای شهر بندرعباس امشب در یک گفت و گوی رسانه ای اظهار کرد: با پیگیری ها و جلسات متعدد کمیسیون خدمات شهری، همکاری مسکن و شهرسازی و همراهی استاندار هرمزگان و شهردار بندرعباس زمین بازارچه 22بهمن جهت احداث بازارچه دایمی به شهرداری واگذار شد.

وی افزود: در جلسات 22 و 23 خرداد 1401  کمیسیون خدمات شهری که با حضور اشرفی معاون املاک مسکن و شهر سازی و دستور کار بازارچه 22 بهمن برگزار شد، موضوع به طور خاص و ویژه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و نتیجه  و ارزیابی نهایی مثبت حاصل و سر انجام به مرحله اجرا رسید.

عضو شورای شهر بندرعباس اظهار کرد: راهکارهای منطقی برای حل مسایل و مشکلات شهر هنر گره گشایی و عبور از بحران است وهر موضوع و معضلی که در  شهر بندرعباس وجود دارد اگر سالها حل نشده و مساله کهنه و پنهان مانده قطعا یا در اولویت نبوده و یا روزمرگی های اداری و کاری و شغلی اهمیت موضوع را از بین برده و در رویه تسلسل و تکرار گرفتار شده است.

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری خاطر نشان کرد: بازارچه 22بهمن در حال حاضر با ظرفیت 800 غرفه به شکل سنتی و با ساز و کار نه چندان موفق د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع یک بلاتکلیفی 18 ساله در شهر بندرعباس

رفع یک بلاتکلیفی 18 ساله در شهر بندرعباس