مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 23:172022-09-05اجتماعي

موکب اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در شلمچه آماده خدمت رسانی به زوار اربعین


مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: موکب شهدای مدافع حرم اوقاف از 15 شهریور آماده ارائه خدمات به زائرین اباعبدالله الحسین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی از آماده سازی موکب شهدای مدافع حرم در مرز شلمچه خبر داد و گفت: موکب شهدای مدافع حرم اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد آماده پذیرایی از زائران امام حسین(ع) در ایام اربعین است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در موکب اوقاف و امور خیریه که با مشارکت استان بوشهر برپا شده، 17 هزار بطری آب معدنی جهت توزیع بین زائران اباعبدالله الحسین (ع) در مرز شلمچه تهیه شده است.

وی بیان کرد: 17 هزار بطری آب معدنی، 300کیلو شکر ، پنج هزار لیوان ، 800 لیتر آب لیموی طبیعی،50 بسته بزرگ نان محلی از جمله موارد اهدا شده به موکب شهدای مدافع حرم اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در مرز شلمچه است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: اسکان ، توزیع شربت و آب معدنی ، پذیرایی و خدمات بهداشتی و فرهنگی از جمله اقدامات این اداره کل در موکب شهدای مدافع حرم در مرز شلمچه است.

نصیرالاسلامی بیان کرد: با اقدامات انجام شده موکب شهدای مدافع حرم از 15 تا 30 شهریور به صورت 24 ساعته در خدمت زائرین اربعین حس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در شلمچه آماده خدمت رسانی به زوار اربعین

موکب اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در شلمچه آماده خدمت رسانی به زوار اربعین