مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 23:322022-09-05سياسي

معاون بنیاد شهید: یک برداشت شخصی، جانبازان ما را 6 ماه به زحمت انداخت


معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید با بیان این که برداشت شخصی افراد، جانبازان ما را 6 ماه به زحمت انداخت می گوید: ما با محدودیت های سازمان برنامه آشنا هستیم، - خبرگزاری فارس ـ گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس ـ زهرا بختیاری: در چند ماه اخیر روزی نیست که جامعه ایثارگری در ارتباط با خبرگزاری فارس از مسائل مربوط به بیمه خدمات درمانی و پرداخت نشدن حق پرستاری به جانبازان مشمول، گلایه نکرده و درخواست حل هر چه سریع تر این موضوعات را نکرده باشند.

این خبرگزاری هم بنا بر وظیفه ای که در قبال این قشر از جامعه دارد، موضوعات را به طور جدی از مسئولان مربوطه پیگیری کرده و تلاش می کند تا با حل مشکلات، جامعه ایثارگری را نیز در جریان آنچه در حال رخ دادن است قرار دهد.

پول نیست! حسین اسرافیلی، جانباز قطع نخاعی و نماینده جانبازان در شبکه ملی ایثارگران در همین خصوص می گوید: با شرایط ایجاد شده ایثارگر نمی تواند به مراکز درمانی مراجعه کند و اگر هم مراجعه کند، می گویند طرف قرارداد نیستیم! خیلی راحت در جواب پیگیری ها می گویند: پول نیست! آخر مگر درمان این حرف ها را برمی دارد؟ ما تا به حال 13 نامه به مسئولین زده و مسایل و مشکلات را مطرح کرده ایم، اما خبری نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون بنیاد شهید: یک برداشت شخصی، جانبازان ما را 6 ماه به زحمت انداخت

معاون بنیاد شهید: یک برداشت شخصی، جانبازان ما را 6 ماه به زحمت انداخت