مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 23:472022-09-05حوادث

غبار خاکستری بر راش ستان «هفت خال» در جنوب ساری/ مهار آتش با اعزام سه بالگرد


فرماندار ساری با قدردانی از حضور نیروهای مردمی بومی که از ساعات اولیه اطفای حریق در کنار نیرو های امدادی بودند، گفت: با وجود اینکه منطقه صعب العبور بود اما با همدلی و عزم همگانی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، بلاخره بعد از دو روز تلاش حریق در جنگل های هفت خال چهاردانگه مهار شد، محمدعلی نوبخت فرماندار شهرستان ساری در این زمینه گفت: با اهتمام همه  نیروهای امدادی زمینی و هوایی، مردمی و دستگاه های اجرایی مسؤول، آتش سوزی بزرگ جنگل های هفت خال مهار شد.

‎ وی با بیان اینکه استاندار مازندران در همان ساعات اولیه گزارش حریق، دستور بسیج تمامی امکانات و نیروهای امدادرسان را صادر کرد، اظهار کرد: با توجه به سخت گذر بودن منطقه جنگلی هفت خال و شرابط جوی وجود 2 بالگرد در این عملیات کمک شایانی به مهار حریق کرد.

فرماندار شهرستان ساری با قدردانی از حضور نیروهای مردمی بومی که از ساعات اولیه اطفای حریق در کنار نیرو های امدادی بودند، گفت: با وجود اینکه منطقه صعب العبور بود اما با همدلی و عزم همگانی، اطفای حریق منطقه هفت خال مهار شد.

نوبخت با بیان اینکه استاندار مازندران در همان ساعات اولیه گزارش حریق، دستور بسیج تمامی امکانات و نیرو های امداد رسان را صادر کرد، اظهار کرد: با توجه به سخت گذر بودن منطقه جنگلی هفت خال و شرابط جوی وج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غبار خاکستری بر راش ستان «هفت خال» در جنوب ساری/ مهار آتش با اعزام سه بالگرد

غبار خاکستری بر راش ستان «هفت خال» در جنوب ساری/ مهار آتش با اعزام سه بالگرد