مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 07:222022-09-06اقتصادي

اجرای بیش از 53 هزار بازرسی از واحدهای صنفی کهگیلویه و بویراحمد


سرپرست اداره کل صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سالجاری تا پایان تیرماه 53 هزار و900 مورد بازرسی از واحد های صنفی استان صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران کریم روزبهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نظارت بر بازار و اصناف کهگیلویه و بویراحمد همراه با دستگاه های زیر ربط به جد ادامه دارد.

وی بیان کرد: از ابتدای سالجاری تا پایان مردادماه 53 هزار و900 مورد بازرسی از واحد های صنفی کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته است.

سرپرست اداره کل صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: طی 5 ماهه نخست سال جاری در راستای کنترل و نظارت بر بازار در استان با انجام بازرسی های یاد شده تعداد 2 هزار و724پرونده برای اصناف متخلف تشکیل شده است.

وی گفت: این بازرسی ها نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد 9 درصدی برخوردار وده است روزبهان عنوان کرد: تعداد گشت های مشترک درمدت زمان عنوان شده افزون بر 878 مورد بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل که 747 مورد گشت انجام شده بود، 18 درصد افزایش داشته است.

.

سرپرست اداره کل صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مجموع ارزش ریالی پرونده های متشکله در 5 ماهه نخست امسال 91 میلیارد و89 میلیون ریال بوده که جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 53 هزار بازرسی از واحدهای صنفی کهگیلویه و بویراحمد

اجرای بیش از 53 هزار بازرسی از واحدهای صنفی کهگیلویه و بویراحمد