مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 07:322022-09-06سياسي

بنرهای تبلیغاتی عجیب و چندش آور در شهر اصفهان


تبلیغات جدید شهرداری در زمینه فرهنگسازی بر روی موضوعاتی مانند روزهای فرد و زوج برای جمع آوری زباله ها و عدم نگهداری سگ در منازل منجر به انتقاد بسیاری از شهروندان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، فرض کنید بعدازظهر یک روز تابستانی با خودرو از محل کار خود به خانه برمی گردید که روی تابلوی کنار خیابان نوشته شده جای میز غذاخوری توی دستشویی نیست جلوتر، پشت چراغ قرمز تابلوی دیگری می بینید که نوشته جای جوراب توی یخچال نیست با تعجب و خیره خیره نگاه می کنید، نه سرنخی روی آن است که منظور تبلیغات جدید سطح شهر را متوجه شوید نه کسی از اطرافیانتان از اصل ماجرا خبر دارد.

لابلای این تبلیغات جمله جای سگ توی رستوران نیست کمی ماجرا را برایتان شفاف می کند و از پچ پچ های محل کار و مهمانی متوجه می شوید که شهرداری اصفهان چهارراه ها و خیابان های شهر را برای نشان دادن قبحِ سگ گردانی پر از تبلیغات جدید شهری کرده که با یک قالب کلی جای فلان چیز توی فلان چیز نیست کم حاشیه ساز و البته چندش آور نبوده است.

در سایه سکوت چند روزه مسئولان شهری، کاربران شبکه های اجتماعی نیز به این تبلیغات واکنش نشان دادند و با طرح هایی مانند جای نمک روی حلیم نیست ، جای کار توی اداره نیست و جای ما مردم زیر خط فقر نیست به تبلیغات شهری واکنش نشان دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنرهای تبلیغاتی عجیب و چندش آور در شهر اصفهان

بنرهای تبلیغاتی عجیب و چندش آور در شهر اصفهان