مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 08:272022-09-06اقتصادي

فعالیت های معدنی با کمترین آسیب به محیط زیست انجام شود


مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین بر لزوم حفظ و حراست از محیط زیست در حین کار در معادن تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک به نقل از شرکت املاح معدنی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین و هیئت همراه با حضور در مجتمع تولیدی اراک از خطوط تولید شرکت معدنی املاح ایران بازدید کردند.

 امیرحسین نادری مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین و محمد صابر پرورش معاون امور شرکت های صدرتامین با همراهی چند تن از مدیران هلدینگ، مدیرعامل و مدیر مجتمع تولیدی اراک شرکت معدنی املاح ایران، از خطوط تولید این مجتمع و معدن سولفات سدیم در منطقه میقان بازدید کردند.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین در حاشیه این بازدید گفت: شرکت معدنی املاح ایران تولیدکننده یکی از محصولات منحصر بفرد در صنعت است.

وی افزود: باتوجه به اینکه منطقه تالاب میقان میزبان بیش از 200 نوع پرنده می باشد، اهتمام این شرکت و سهامداران آن بر این است که با کمترین آسیب زیست محیطی کار معدن انجام پذیرد.

دیدار مدیران ارشد استان مرکزی با مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان و سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی با مدیران عامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین و معدنی املاح ایران دیدار و گفتگو کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های معدنی با کمترین آسیب به محیط زیست انجام شود

فعالیت های معدنی با کمترین آسیب به محیط زیست انجام شود