مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 09:072022-09-06فناوري

دسترسی ایرانی ها به اپلیکیشن های گوگل پلی مسدود شد/ راهکار دور زدن


برنامه Google Play Store از امنیت فوق العاده بالایی برخوردار است و تمام اپلیکشین هایی که در آن قرار می گیرند را می توانید بدون ترس و دغدغه نصب کنید.

- برنامه Google Play Store از امنیت فوق العاده بالایی برخوردار است و تمام اپلیکشین هایی که در آن قرار می گیرند را می توانید بدون ترس و دغدغه نصب کنید.

پس پیشنهاد می کنیم که تا جای ممکن، به سراغ مارکت های مشابه نروید.

گجت نیوز نوشت: به نظر می رسد دسترسی بعضی از کاربران ایرانی به اپلیکیشن های گوگل پلی استور به طرز بی سابقه ای قطع شده باشد اما چه کسی مسئول این کار است؟ آیا پای طرح صیانت وسط است؟ در ادامه به این سوال پاسخ می دهیم و برای حل این مشکل، راهکارهای خوبی را ارائه می دهیم.

فعال کردن نرم افزارهای تغییر آی پی و سپس پاک کردن کش برنامه! این کاری است که اکثر ما بارها آن را انجام داده ایم تا با راهکار گوگل برای محدود کردن کاربران ایرانی مبارزه کنیم، اما اینطور که معلوم است، چنین روش هایی دیگر به تاریخ پیوسته اند.

محدود کردن دسترسی ایرانی ها به اپلیکیشن های گوگل پلی استور پیامی که اکثر کاربران کوبایی در زمان دانلود نرم افزارهای Google Play Store دریافت می کنند.

طبق بررسی های گجت نیوز و رصد اخبار منتشر شده در فضای مجازی، برخی از کاربران برنامه گوگل پلی استور از ایران، روسیه و کوبا ، با هیچ روشی نمی توانن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسترسی ایرانی ها به اپلیکیشن های گوگل پلی مسدود شد/ راهکار دور زدن

دسترسی ایرانی ها به اپلیکیشن های گوگل پلی مسدود شد/ راهکار دور زدن