مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 09:272022-09-06اقتصادي

کمتر شاهد ایفای تعهدات اجتماعی از سوی معادن هستیم


دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی گفت: صدور مجوز دلیلی بر بی توجهی به مسائل اجتماعی نیست و معادن باید به مسئولیت های اجتماعی خود عمل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، بابک محبوب علیلو صبح امروز در نشست بررسی مسائل و مشکلات معادن استان و اتخاذ تدابیر و ارائه راهکارهای مناسب برای بهره مندی از معادن اظهار کرد: استفاده از ظرفیت معادن به عنوان یکی از سرمایه های اصلی استان همواره باید مورد توجه قرار گیرد و در عین حال انتظار می رود پرداخت حقوق و عوارض دولتی و ایفای مسؤولیت های اجتماعی توسط معادن باید مورد رصد، پایش و پیگیری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه باید به دنبال سرمایه گذاری رونق تولید و اشتغال باشیم و در عین حال از محیط زیست و منابع طبیعی و سلامت و بهداشت عمومی مردم صیانت کنیم، افزود: وقتی از طرف حاکمیت یا از سوی دستگاه متولی مجوزی برای فعالیت یک واحد تولیدی، صنعتی یا خدماتی از جمله به منظور بهره برداری از معدن صادر می شود، باید امنیت و زمینه فعالیت آن فراهم شود.

محبوب علیلو ادامه داد: از طرفی دیگر نسبت به معادن یا هر واحد تولیدی صنعتی و خدماتی دارای مجوز که زمینه امنیت آن فراهم شده انتظاراتی وجود دارد که بر مبنای قانونی مقرر شده و باید به آن عمل کنند و یکی از این موارد ایفای مسؤولیت اجتماعی از سوی واحدهای ذکر شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمتر شاهد ایفای تعهدات اجتماعی از سوی معادن هستیم

کمتر شاهد ایفای تعهدات اجتماعی از سوی معادن هستیم