مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 10:122022-09-06پزشكي

آغاز گام جدید مشارکت مدافعان سلامت و امنیت گیلان در واکسیناسیون کرونا


گام جدید همکاری مدافعان سلامت و امنیت گیلان در واکسیناسیون کرونا با تزریق واکسن «نورا» به فرمانده سپاه قدس گیلان و رییس دانشگاه علوم پزشکی استان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، صبح امروز جمعی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان به جهت هماهنگی و تشریک مساعی جهت عزم جدی تر در تزریق واکسن واکسن کرونا را جدی بگیرند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به موفقیت گیلان در بالاترین پوش تزریق واکسن کرونا، در کشور، گفت: با توجه به سیر ثبات ابتلا به بیماری کرونا و فوت شدگان آن و همچنین احتمال در پیش بودن موج جدید در فصل سرما، لازم است تزریق نوبت یادآور واکسن کرونا با جدیت بیشتری در دستور کار قرار بگیرد.

سالاری با بیان اینکه دولت سیزدهم در واکسیناسیون گام بسیار بلندی برداشت و توانست به مهار کرونا موفق عمل کند، تصریح کرد: بخش اعظمی از این موفقیت همگرایی همه جانبه در تزریق واکسن کرونا به مردم بود که لازم است این مهم مجدداً نیز در استان با جدیدت بیشتری در دستور کار قرار بگیرد.

سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این نشست با اشاره به اهمیت واکسیناسیون در کنترل و مهار بیماری کرونا، اظهار کرد: سپاه کاری جز خدمت به مردم ندارد و امروز نیز یکی از مأموریت های سپاه تأمین سلامتی و پایداری آن برای مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز گام جدید مشارکت مدافعان سلامت و امنیت گیلان در واکسیناسیون کرونا

آغاز گام جدید مشارکت مدافعان سلامت و امنیت گیلان در واکسیناسیون کرونا