مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 11:372022-09-06سياسي

اختلاف شوراهای اسلامی شهرو روستا را از کار اصلی خود دور می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، غفور قاسم پور در کمیته تثبیت که با حضور دادستان کرج، معاون قضایی دادگستری استان البرز، فرماندار کرج و اعضای شورای شهر کرج در سالن اجتماعات شورای شهر برگزار شد، گفت: فرصت های خدمتگزاری بسیار محدود است و زمان زود سپری می شود و باید این فرصت برای خدمت به مردم را از دست نداد.

وی تصریح کرد: همه باید به عنوان خادم مردم دست به دست هم بدهیم و منافع شخصی خود را کنار بگذاریم و در جهت منافع عمومی و مصلحت مردم کار کنیم؛ خدمت به مردم  باید سرلوحه کارها قرار بدهیم.

قاسم پور  با اشاره به  موضوع انتخاب شهردار جدید کرج افزود: انتظار می رود هر زودتربحث حوزه مدیریت شهری کرج  تعیین تکلیف شود تا بتوانیم در فضای جدید که در بین مسؤولان وجود دارد در فضای اتحاد انسجام و همدلی خدمات رسانی را به مردم استمرار ببخشیم.

فرماندار کرج تاکید کرد: در حوزه مدیریت شهری مساعدت و کمک خواهیم کرد و طرح و برنامه های مدیریت شهری کرج باید در چارچوب و شاخص های پیشنهادی به استانداری البرز و فرمانداری کرج ارائه شود.

وی افزود: موضوع پرونده های کمیسیون ماده صد نیز باید با تشکیل جلسات این کمیسیون براساس شاخص ها باید مورد بررسی  و تعیین تکلیف شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف شوراهای اسلامی شهرو روستا را از کار اصلی خود دور می کند

اختلاف شوراهای اسلامی شهرو روستا را از کار اصلی خود دور می کند