مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 12:172022-09-06سياسي

نبود کشتارگاه صنعتی در خراسان شمالی، مهمترین سد در خرید تضمینی دام است


نماینده شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین مشکل موجود در خراسان شمالی برای خرید تضمینی دام نبود کشتارگاه صنعتی در استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، علی جدی، نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس در خراسان شمالی با اشاره به وجود مشکلات متعدد در خرید تضمینی دام از دامداران، اظهار کرد: مهمترین مشکل موجود در استان نبود کشتارگاه صنعتی است و کشتارگاه های موجود در استان حتی نیمه صنعتی هم نیستند و ظرفیت تعریف شده برای آنها هم پایین است و صرفا پاسخگوی گوشت مورد نیاز قصابی های استان  است .

  وی گفت:  به همین خاطر برای خرید تضمینی استاندارهای لازم را نداشتیم و نهایتا روزانه در بجنورد 200 راس دام کشتار می شد که برای استان جوابگو نبود و اگر هر شهرستان نوبت گیری می کرد هر هفته هم نوبت به یک شهرستان نمی رسید.

  نماینده شیروان در مجلس شورای اسلامی افزود:  همزمان با سفر وزیر جهادکشاورزی و با افتتاح گاوداری گلدشت که مراحل پایانی فاز اول آن انجام شده است و کمتر از دو ماه آینده إن شاالله 500 رأس دام به این مکان منتقل خواهد شد.

  وی با اشاره به مشکلات موجود در بحث خرید تضمینی دام گفت: قبلا دام استان جهت کشتار به  شهر آغ قلا در استان گلستان جهت کشتار و نگه داری منتقل می شد که این هزینه زیادی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود کشتارگاه صنعتی در خراسان شمالی، مهمترین سد در خرید تضمینی دام است

نبود کشتارگاه صنعتی در خراسان شمالی، مهمترین سد در خرید تضمینی دام است