مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 12:422022-09-06اقتصادي

راه اندازی اولین قطار زاهدان - خرمشهر


مدیرعامل راه آهن جمهوری سالامی ایران گفت: این 6 رام قطار در زمان برگشت زائران اربعین هم به صورت 24 ساعته فعالیت خواهد کرد.

- نخستین قطار زاهدان - خرمشهر راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایرنا معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران در مراسم راه اندازی نخستین قطار فوق العاده زاهدان - خرمشهر اظهارداشت: حسب سیاست های دولت سیزدهم و دستورات وزیر راه و شهرسازی برای انجام سفر اربعین ارزان و تسهیل در سفرها؛ راه آهن جمهوری اسلامی ایران در ایام اربعین تعداد قطارهای خودش را از مشهد - تهران به کرمانشاه و تهران - خرمشهر به اهواز 100 درصد افزایش داده است.

سید میعاد صالحی ادامه داد: ضمن اینکه قطارهایی که تا اهواز می رفتند به منظور سهولت در رفت و آمد زائران اربعین تا خرمشهر هم می روند و این ظرفیت به قطارهای فوق العاده هم اضافه شده است.

وی بیان کرد: علاوه بر آن 6 رام قطار رفت و برگشت از اهواز به خرمشهر برای جابجایی زائران پیش بینی شده و همچنین این قطارها به صورت 24 ساعته در ایام دو هفته ای اربعین که از فردا آغاز می شود از خرمشهر تا شلمچه به صورت رایگان تردد دارند مدیرعامل راه آهن جمهوری سالامی ایران گفت: این 6 رام قطار در زمان برگشت زائران اربعین هم به صورت 24 ساعته فعالیت خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی اولین قطار زاهدان - خرمشهر

راه اندازی اولین قطار زاهدان - خرمشهر