مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 12:522022-09-06سياسي

اجرای طرح «بیمارستان سبز» در اسدآباد/ فعالیت مرکز ناباروری از ابتدای پاییز


قاسم طهماسبی رییس بیمارستان قائم (ع) اسدآباد در گفت وگو با فارس با بیان اینکه در حال حاضر بخشی از بیمارستان اسدآباد برای مرکز ناباروری اختصاص یافته تا مرکز جدید ایجاد شود، اظهار کرد: طی هفته دولت مرکز ناباروری شهرستان با حضور مشاور رییس جمهور کلنگ زنی شد تا خدماتی در این زمینه ارائه شود.

وی گفت: باتوجه به فرامین مقام معظم رهبری نسبت به سیاست جوانی کشور، زودتر از ساخت مرکز ناباروری به استقبال این مهم رفتیم و قسمتی از بیمارستان را به آن اختصاص دادیم که تقریباً از اوایل پاییز آماده ارائه خدمت به شهروندان است.

رییس بیمارستان قائم (ع) اسدآباد با تاکید به اینکه اسدآباد از مراکز پیشرو در طرح جوانی جمعیت است در بخش دیگری از سخنانش به مدیریت آب بیمارستان این شهرستان در تابستان پرداخت و اضافه کرد: خوشبختانه با تمهیدات انجام گرفته مشکلی در روزهای کم آبی برای بیمارستان بوجود نیامد و چندین بار با کمک شهرداری، آب مخزن تامین  شد و تاکنون مشکلی نداشتیم.

طهماسبی از اجرای طرح بیمارستان سبز در مرکز قائم (عج) اسدآباد خبر داد و افزود: در این طرح انرژی، سوخت، فضای فیزیکی و موارد مشابه منسجم مدیریت می شود.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: یک تشکل NGO توسط همکاران بیمارستان برای اجرای طرح بیمارستان سبز ایجاد شده و مورد استقبال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «بیمارستان سبز» در اسدآباد/ فعالیت مرکز ناباروری از ابتدای پاییز

اجرای طرح «بیمارستان سبز» در اسدآباد/ فعالیت مرکز ناباروری از ابتدای پاییز