مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 13:122022-09-06ورزشي

«لیگ آمادگی جسمانی» مهر ماه سالجاری در شهرستان البرز برگزار می شود


رییس هیات ورزش های همگانی شهرستان البرز گفت: مسابقات آمادگی جسمانی شهرستان البرز در روزهای 21 و 22 مهر ماه سال جاری برگزار می شود.

- رضا خلیل پور در گفت وگو با خبرنگار فارس از قزوین اظهار کرد: هیات ورزش های همگانی، سازمان آتش نشانی و امور ورزشی شهرداری الوند با همکاری یکدیگر مسابقه آمادگی جسمانی با عنوان لیگ آمادگی جسمانی در هر دو بخش آقایان و بانوان را در 21 و 22 مهر ماه سال جاری برگزار می کنند.

وی افزود: حضور این مسابقه برای رده های سنی 12 تا 16 سال به صورت آزاد بوده و ورزشکاران تمام رشته های ورزشی می توانند در این رقابت شرکت کنند.

رییس هیات ورزش های همگانی شهرستان البرز اضافه کرد: ورزشکاران رده های سنی16 تا 50 سال نیز در رشته های زیرمجموعه هیئت همگانی مانند ایروبیک و تی آر ایکس می توانند در این مسابقات حضور داشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر الوند ادامه داد: این مسابقات در ورزشگاه یادگار امام(ره) شهر الوند برگزار می شود و جوایزی نیز برای نفرات برتر در نظر گرفته شده است.

وی همچنین عنوان کرد: نفرات برتر این مسابقات از بین مربیان، باشگاه ها و ورزشکاران حاضر در مسابقات انتخاب می شوند و کاپ اخلاق نیز برای بااخلاق ترین ورزشکار حاضر در این مسابقات در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«لیگ آمادگی جسمانی» مهر ماه سالجاری در شهرستان البرز برگزار می شود

«لیگ آمادگی جسمانی» مهر ماه سالجاری در شهرستان البرز برگزار می شود