مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 13:372022-09-06سياسي

خدمات رسانی موکب های مرزی به 100 درصد ظرفیت رسید/ چند توصیه مهم به زائران اربعین


دبیر کمیته مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین با اشاره به افزایش زائران در مبادی مرزی گفت: موکب های مستقر در پایانه های مرزی هم اکنون با 100درصد ظرفیت مشغول ارائه خدمات هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، یوسف افضلی، معاون فرهنگی و مشارکت های مردمی ستاد توسعه و بازسازی عتبات اظهار داشت: اگرچه براساس تصمیم ستاد مرکزی اربعین، قرار بود فعالیت موکب های ایرانی در مبادی مرزی از هشتم صفر و موکب های مستقر در عراق از دهم صفر آغاز شود، اما به دلیل حضور چشمگیر زائران، فعالیت موکب های مرزی عملا از چند روز پیش آغاز شده و هم اکنون به 100درصد ظرفیت رسیده است.

  وی با بیان اینکه موکب های مستقر در مرزهای شرقی و شمالی کشور که پذیرای زائران ورودی از پاکستانی و آسیای میانه هستند زودتر از سایر مواکب خدمات رسانی به زائران را آغاز کردند، افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، یک هزار و 800 موکب ایرانی مستقر در عراق روزانه برای یک میلیون و 550هزار زائر امکان اسکان فراهم خواهند کرد.

افضلی با اشاره به اینکه تمرکز موکب های ایرانی مستقر در عراق امسال بر ایجاد ظرفیت اسکان و بیتوته موقت است، ادامه داد: این موکب ها در هر وعده غذایی 2میلیون و 550 هزار پرس غذا نیز طبخ و توزیع خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی موکب های مرزی به 100 درصد ظرفیت رسید/ چند توصیه مهم به زائران اربعین

خدمات رسانی موکب های مرزی به 100 درصد ظرفیت رسید/ چند توصیه مهم به زائران اربعین